Glavni cilj projekta je putem stručne edukacije i aktivne suradnje između predavača i sudionika istražiti ključne faktore potrebne za razvoj i održivost poljoprivrednog sektora. Fokus će biti na usvajanju postojećih i novih znanja te poticanju inovacija u poslovanju kako bi se osigurala dugoročna stabilnost i napredak u poljoprivrednom sektoru.
Prvi konkretni cilj je stjecanje znanja o primjeni novih tehnologija i inovativnih pristupa u poslovanju, te unaprjeđenje poslovnih vještina malih proizvođača putem obuka i mentorskog rada.
Drugi konkretni cilj je osposobljavanje za korištenje i naglašavanje važnosti novih medija u proširenju tržišta (prodaja i promocija putem društvenih medija, Viber, Facebook i druge aplikacije).
Treći konkretni cilj je izgradnja mreže malih poduzetnika (fizičkih osoba i OPG-ova) te poticanje suradnje radi poboljšanja proizvodnih rezultata, poticanja inovacija u poljoprivredi i ruralnom razvoju, te uspostava kratkih lanaca opskrbe na lokalnim tržištima (grad-selo, selo-direktni krajnji korisnik) radi pojačane vidljivosti putem promocije.
Grupa aktivnosti uključuje informiranje javnosti, terensko istraživanje potencijalnih sudionika te pozive zainteresiranima. Nadalje se postižu aktivnosti koje obuhvaćaju pripremu prostora, održavanje edukacija te pripremu izvještaja i materijala, te među navedenim aktivnosti i provođenje promocija putem društvenih mreža, izrada promotivne brošure te održavanje konferencije za medije.